kierownik Biała Podlaska, kierownik cukierni Biała Podlaska
- nadzór i odpowiedzialność za utrzymanie najwyższych standardów obsługi klienta w cukierni,
- najwyższa dbałość o powierzony sprzęt i majątek,
- składanie i nadzorowanie zamówień zgodnie z zapotrzebowaniem punktu i jego dalszego rozwoju,
- koordynacja dostaw/transportu produktów z centrali,
- inicjowanie działań promocyjnych, marketingowymi i prosprzedażowych,
- doradztwo produktowe dla klientów,
- zarządzanie
podległym zespołem poprzez: ciągłe szkolenia pracowników, budowanie
pozytywnych relacji w grupie, motywację pracowników, wdrażanie
standardów obsługi oraz sprzedaży, - pomoc zespołowi pracowniczemu w bieżących obowiązkach,
- udział w eventach, degustacjach, wystawach itd.,
- monitorowanie
strat oraz ich minimalizacja w oparciu o monitoring historii sprzedaży,
oczekiwanego rozwoju i stanów magazynowych.
Wymagania
min. 2 lata doświadczenia na pokrewnym stanowisku pracy - doświadczenie w zarządzaniu podległym punktem gastronomicznym,
doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem - umiejętności kierownicze,
mile widziane doświadczenie oraz wiedza z zakresu branży cukierniczej,
wysoka kultura osobista,
doskonała organizacja pracy własnej,
dyspozycyjność,
znajomość Microsoft Office,
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
stabilną pracę w renomowanej firmie,
udział w ciekawych projektach,
przyjazne środowisko pracy,
wewnętrzne szkolenia produktowe i warsztaty.
Klauzule informacyjne
Aplikuj